Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…

Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…

7 smrtelných hříchů prodeje

Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod profesionálním obchodníkem…

Využijte v prodeji svých silných stránek

I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být…

Jak více prodávat na základě doporučení

Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového potenciálního zákazníka.…

Začínáte v prodeji? 4 tipy, jak překonat počáteční obavy

Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani…

Naučte se určit, jak je klient lukrativní

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je…

Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na…

Jak se zbavit stresu v práci

Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací…

Výpis 541549 z celkem 737