E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale…
Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod profesionálním obchodníkem…
I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být…
Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového potenciálního zákazníka.…
Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je…
V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na…
Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací…