Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych…

4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C sféře. Dnešní profesionální…

Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat.…

4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status…

Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…

Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát nekonečná, ale ne vždy tomu…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…

Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C…

4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na…

Výpis 532540 z celkem 737