Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití…

Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy začne obtěžovat i…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres,…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při psaní obchodních a…

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman…

Reklamní e-mail jako ze škatulky

Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí probíjet antispamovými…

Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se jej snaží využívat, ve…

Výpis 730736 z celkem 736