Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí?

Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš trpělivosti a optimismu…

Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"

Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s odkládáním obchodních…

10 triků neverbální komunikace pro lepší prezentaci

Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo…

"Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje…

Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům

Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k nim vůbec nedostane?…

4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu.…

Desatero předvánočních prodejních přikázání

Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát v těžké konkurenci…

10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí

Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých statistických faktů týkajících se…

Výpis 694702 z celkem 736