Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se chovat na obchodním setkání

Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání obchodníků na společenské…

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti Qubit, která 3 roky…

3 důvody, proč lidé nechtějí, aby jim někdo něco prodával

V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují kupování, ale nesnáší, když se…

B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří mají patřičná oprávnění…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI,…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak napsat perfektní titulek,…

5 prodejních profesí na vzestupu

Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i prodejní síla. Se změnami,…

Výpis 676684 z celkem 736