Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nemá vypadat obchodní email

Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem nekvalitního komerčního e-…

Zasíláte obsah, který je relevantní?

Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices" časopisu BtoB plá…

Denní chléb nejlepších obchodníků

Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je to tím, že ve své…

7 rad pro emailový marketing B2B

Jakákoliv úspěšná marketingová B2B strategie zahrnuje emailov&…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by zákazníka přivítat a…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum britského poskytovatele…

Výpis 721729 z celkem 736