Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu roku zažije období, kdy se…
Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či poskytovatelem produktu (ať už se…
Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás výzvou i vášní. Hlavním…
Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force uvádí, že průměrný…
V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas Twelve Master Salesmen. Tato…
Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro ně nepředstavitelné, že by…
Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a vytrvalost. I přestože je…
Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas,…