Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…
To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum,…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci…
O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře daří na tom domácím.…
Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na…
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky…