Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky

Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech…

Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?

Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být částečně na vině trh nebo…

Pět lekcí od Jeffa Bezose, nejbohatšího člověka na světě

Jestli se o někom dá říci, že jeho život připomíná ideál amerického snu, je to určitě Jeff Bezos.…

Riskovat je nutnost, ale musí se to umět

Lidé, kteří se úzkostlivě bojí riskovat a nepodnikají žádné riskantní kroky, mohou v obchodě…

Poznejte digitální gramotnost a schopnosti svých obchodníků

Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však znamená, že vlastně nemají…

Nepropadněte depresi po neúspěšném obchodě

Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí fiaskem. Neúspěch patří k …

Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy

Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi charismatickými? A co dělá z jedné…

Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek…

Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která…

Výpis 271279 z celkem 737