Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit

Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu investorům. Jestliže sháníte pro…

Získejte klienta svých snů ve třech jednoduchých krocích

Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší klienty. Ideálně lídry ve…

Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty

Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší cílovou skupinou? Pak už…

Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky

Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si…

7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno

Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den začnete. Když do dne dobře…

Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to?

Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi specifických situacích,…

Naučte se psát e-maily, které zaujmou

Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky…

Jak na prodej drahého produktu?

Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější produkt ve své kategorii…

Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji

B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že rozhodování ve firmách je…

Výpis 253261 z celkem 729