Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních…

Čtyři rady začínajícím prodejcům

Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným…

Čtyři rady prodejcům v novém oboru

Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty…

E-mail pro klienta není žádný román

Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým nejlepším způsobem je…

Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice…

„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny jako „výtahový prodej“…

Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i…

Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke…

Upřímnost coby účinný prodejní nástroj

Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému konci, tedy k podpisu…

Výpis 289297 z celkem 729