Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo…
Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou…
V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se…
Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z…
Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou…
Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí…
Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře…
Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh můžete spojit se vznikem…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních…