Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků…

5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo…

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou…

5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se…

Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z…

Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou…

Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí…

Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře…

Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu

Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh můžete spojit se vznikem…

Výpis 280288 z celkem 729