Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti

Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…

Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky

Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…

Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts

Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…

Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty

Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…

B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat

B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…

Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…

5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty

Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…

Výpis 6472 z celkem 447