Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…