Články z oblasti vzdělávání a poradenství

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako…

Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají,…

Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…

Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…

COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…

5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…

Výpis 5563 z celkem 447