Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování.…

Tři tipy, jak docílit loajální klientely

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…

Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z domova, nyní společnosti lákají…

Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich…

Jak mít spokojené zákazníky?

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní:…

Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět

Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to jeden z nejčastějších…

Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském…

Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…

Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…

Výpis 3745 z celkem 447