V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování.…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z domova, nyní společnosti lákají…
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní:…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to jeden z nejčastějších…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…