V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím,…
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…
Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…