Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…

Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…

4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…

Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje…

5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický…

Šest kroků k získání loajálních klientů

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit…

Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste…

Výpis 7381 z celkem 447