Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru…

Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které…

Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek…

Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací,…

Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že čas, za který určitá látka…

Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…

Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…

Výpis 424432 z celkem 447