Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…