Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s…

Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly…

Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…

Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…

Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…

Výpis 415423 z celkem 447