Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset dalších lidí, zatímco…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a…