Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba…

Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina…

Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně poskytovat služby, aby…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset dalších lidí, zatímco…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru. Motivovaní operátoři jsou…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v…

Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se…

Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek vzniká řada trendů, na které…

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a…

Výpis 406414 z celkem 447