Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům měly pomoci odhalit…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku.…
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem, kterému velmi rychle…
To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce…