Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekávání ovlivňuje…

5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve především v š&…

10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout maloobchodním…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazníků? Pak se držte n&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazn&…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj…

Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější zákazníky.…

Tipy pro silnější vztahy se zákazníky

Všichni máme jako zákazníci zkušenosti s firmami, jejichž servis…

Výpis 343351 z celkem 447