Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě…

Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s …

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat…

Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde

Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je…

Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je…

Jak neztratit rozčileného zákazníka

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a…

Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy…

Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když…

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John…

Výpis 325333 z celkem 447