Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s …
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a druhou skupinu, která je…
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je…
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a…
Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy…
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když…
V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John…