Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales Force, která je jednou z …
Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních…
I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika rutinních aktivit, které, když…
Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti…
Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za…
Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano, možná ne. Avšak tento…
Pokud poskytujete nebo prodáváte jakékoliv služby, nejspíš máte občas potřebu vysvětlovat. Často jde…
Zákaznický servis se v poslední době dramaticky mění. Internet a elektronická média pomalu přebírají…