V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš závislí na jednom nebo…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje.…
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle předběžných údajů již krize…