Články z oblasti vzdělávání a poradenství

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a př&…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou dovedla autora port&…

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodávat stávajíc&…

Jak na obtížné zákazníky

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtížní zákazn&…

Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může bý…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat zákazníkům po…

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytné vytvořit prvotř&…

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zb&…

Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hledání pří…

Výpis 334342 z celkem 447