Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání.…
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…