Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…