Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…

Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…

5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…

Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…

Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…

4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento…

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání.…

3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…

3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…

Výpis 172180 z celkem 447