Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…