Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde…
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…