Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z …

Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme…

3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba…

Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a zařizovat se podle nových…

5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický…

5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…

7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…

4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…

Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…

Výpis 163171 z celkem 447