Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…

4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje…

4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje pro servisní síť Volkswagen…

Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů

Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství. Abyste se obrnili vůči různým…

Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní…

Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého počátku. Co by měl zástupce…

Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…

6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší firmy, se dá s určitými…

Výpis 145153 z celkem 448