Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…