Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ…

Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají.…

Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky

Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim.…

Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu

Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se…

3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů

Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost klientů. Je proto potřeba…

Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…

Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…

Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…

Výpis 109117 z celkem 447