Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než…
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem.…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího.…
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují zavedené společnosti, jako…
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu. Je potom úkolem…