Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes připomeneme šest…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout rozladěné klienty.…
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…