Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…

Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…

6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes připomeneme šest…

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…

Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…

5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…

5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta

Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout rozladěné klienty.…

7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…

Výpis 136144 z celkem 447