Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace obchodníků. Platí ale toto…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Ukázal průzkum mezi…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků,…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále vylepšuje. A v následujícím…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče?…