Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi mluvit a naslouchat jim.…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost klientů. Je proto potřeba…
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste udělali chybu, je tak spousta.…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…