Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři kroky k udržení vašich klientů

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než…

4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem.…

Sedm strategií pro udržení klientů

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího.…

Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického…

Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu

Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují zavedené společnosti, jako…

Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé…

5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem

Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu. Je potom úkolem…

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ…

Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají.…

Výpis 100108 z celkem 445