Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu.…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické…