Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v …