Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit spokojenost klientů? Přinášíme…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu,…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V…