Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…

Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…

5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…

6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou…

Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…

Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …

Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…

Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…

Výpis 127135 z celkem 445