Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním jednat, co mu říkat, jak…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…