Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení produktu a především…
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý…
První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše…
Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu mezi nabídkou a potřebami…
Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné…
Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce…
Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce,…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky…