Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce,…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…
Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky…
Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to…
Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti vaší práce, ale také o…
Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…
Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na…