Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce,…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky…

Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to…

4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas

Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti vaší práce, ale také o…

Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je…

5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…

Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda,…

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na…

Výpis 298306 z celkem 443