Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy…

Jak zavést neformální hovor s klientem

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem…

Obchodní prezentace a PowerPoint: Jak neunudit posluchače k smrti

I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od různých programů přes webová…

3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a…

"Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…

Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je…

Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"?

Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik ověřených metod, jak s …

Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce…

Výpis 280288 z celkem 441