Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se…

3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se…

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další…

Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až…

Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo zdánlivě podobné řešení jako…

Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních…

10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč…

Výpis 271279 z celkem 443