Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik ověřených metod, jak s …
Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě…
Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení produktu a především…
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý…
První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše…
Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu mezi nabídkou a potřebami…
Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné…
Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce…