Články z oblasti vzdělávání a poradenství

6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte…

Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout,…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a neplatit své závazky.…

8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum,…

Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš…

4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité…

Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty? Často není snadné na…

Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…

Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na…

Výpis 307315 z celkem 443