To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum,…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš…
Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité…
Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty? Často není snadné na…
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na…
Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah…
Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní…
Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co…