Články z oblasti vzdělávání a poradenství

8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li zaujmout své publikum,…

Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš…

4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité…

Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty? Často není snadné na…

Zefektivněte své obchodní cesty

Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…

Učte své zákazníky dělat závazky

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na…

Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah…

Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní…

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co…

Výpis 316324 z celkem 449