Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (…
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…
Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…
Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a vzbuďte v nich trochu…
Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale…
Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou pomoci i poznatky z…
Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je…
Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu…
Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal,…