Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce zůstávají stejné, ale musíte…

Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se…

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil…

Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící? Vyzkoušejte rady, které…

6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření obchodu popsal server…

6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým současným dodavatelem? Pokud…

Jak na profesionální prodejní prezentaci

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval Allbusiness.com. 1)…

5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K navození přátelské atmosféry ale…

Výpis 343351 z celkem 443